Nowości kosmetyczne, czyli co testuję w czerwcu :)

17.6.13

Hej! Ostatnie dni były dla mnie dość owocne w nowości kosmetyczne, mimo, że sama nie wydałam na nie ani grosza. :)

W ubiegłym tygodniu otrzymałam moją pierwszą paczuszkę z Malinowego Klubu, w ramach testowania nowych kosmetyków wprowadzonych przez firmę Eveline. W paczce znalazłam 4 pokaźnych rozmiarów kosmetyki: kremowy balsam do ciała SOS, luksusowy balsam odżywczo-energizujący, złoty peeling-masaż drenujący oraz złote serum wyszczuplająco-modelujące. Może są tutaj jakieś Malinowe Klubowiczki, którym też się udało załapać do testów? :)
 Kolejna paczuszka to przesyłka od firmy Marion, z którą udało mi się nawiązać współpracę już dość dawno. Przesyłka nie była jednak oczekiwana, bo nie dostałam żadnej wiadomości o jej wysyłce. Ale na szczęście doszła do mnie cała z drugiego końca Polski i sprawiła mi dużą radość. :) A w środku znalazłam: dwufazowy płyn do demakijażu oczy, błyskawiczną odżywkę w spray'u (akurat kończy mi się Gliss Kur to będzie jak znalazł), odżywkę stylizującą w piance, kurację do włosów z olejkiem arganowym, oraz parafinową kurację dla dłoni.
 Poniżej możecie zobaczyć zawartość pudełka z akcji organizowanej przez Face&Look. Przesyłkę odebrałam w wybranym sklepie kosmetycznym. Zawiera ona głównie próbki. Żele do twarzy z under20 mają po 15 ml, podobnie jak krem ochronny na słońce z DAX. Cienie z Ingrid są w uniwersalnych beżowych odcieniach, tester błyszczyka z Bell lekko pomarańczowy, lakier bardzo ciemny fiolet - zupełnie mi się nie podoba, nie lubię ciemnych lakierów. W boxie znalazła się jeszcze baza wygładzająco-rozświetlająco z DAX Cosmetics. Kilka próbek kremów oddałam mamie. Szczerze mówiąc oczekiwałam mniejszej ilości kosmetyków, ale pełnowymiarowych... A Wy odebrałyście swój box? :)
 I na koniec próbeczki kosmetyków Love Me Green, które można było otrzymać za zarejestrowanie się w ich sklepie. Ta akcja jest już zakończona.
I jak Wam się podobają moje nowości? Może u Was w domu także zagościły podobne przesyłki? :)

Zobacz także...

27 komentarzy

  1. Gratuluję i czekam na recenzje :)
    U mnie więcej własnych zakupów było niż takich przesyłek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w czerwcu oszczędnie wydaję pieniądze, aby wytrwać w blogowej akcji "przeżyj czerwiec za 50zł". :)

      Usuń
  2. Gratuluję testowania, tym razem się nie załapałam u Maliny. :)) Miłego testowania i czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przydałaby mi się taka dawka nowości, szczególnie tych do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego ;) No i gratuluję tego box-a, bo mi się nie udało go zdobyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo testowania przed Tobą :)
    O akcji Face&Look nie słyszałam, natomiast próbki Love Me Green dostałam jakiś tydzień temu.

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no! Super kosmetyki! Testowanie na maxa:) Czekam na rezultaty:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego, życzę miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo testowania przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. och, patrzę i zazdroszczę :D jestem ciekawa właśnie tych produktów od Eveline! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne produkty do testów gratuluje czekamy na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  11. DUUUUUUZO TEGO :))

    CZEKAMY NA OPINIE :))

    A TYMCZASEM DODAJEMY CIĘ DO OBSERWOWANYCH :))

    BUZIAKI

    XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta złota seria z Eveline może być fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super paczuszki Kochana bardzo Ci gratuluję :)
    dwie ostatnie też dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne nowości ;-) Ale masz teraz testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również myślałam że będzie mniej a więcej pełnowymiarowych produktów, ale i tak nie mam zastrzeżeń większych do tego Boxa :) Ciekawe produkty czekam na recenzje !

    OdpowiedzUsuń
  16. próbki też dostałam ;) i co? gratuluje wspolprac :) i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z mariona miałam tą jedwabną i gorącą kurację:)

    OdpowiedzUsuń
  18. sporo bedziesz miala tego testowania:D

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga